>Početna >Forum >Predstavljanje >Pozdrav od mene
Pozdrav od mene
| 09.01.2009. | |
|---|---|
|
ivona Spol: F
Ime: Ivona - Articles: 0 Slike: 0 Poruka: 4 |
|
Hay svima!! Ja sam Ivona. Jako volim fotografiju makar sam u tome jos zelena. Sliknem tu i tamo koju fotku, onak, samo rekreativno :))) |
|
| 26.07.2009. | |
|
mbukal Spol: M
Ime: Mladen Bukal Articles: 0 Slike: 0 Poruka: 6 |
Pozdrav |
| totalni sam početnik i od opreme imam sony dsc-h10 sa "wide 07" i "tele 17" predlečama, 2 baterije (960 i 1100 mAs) i ms pro duo kartice (2gb i 4gb) i kupio sam u algebri knjigu "digitalna fotografija i osnove obrade" pa učim na veliko i od ovog foruma očekujem pomoč u svakom trenutku i u svakom pogledu
|
|
| 27.07.2009. | |
|
Goran Katić Spol: M
Ime: Goran Katić Articles: 210 Slike: 404 Poruka: 271 |
|
| Pozdrav i tebi:) Nadam se da nećeš samo šutiti, nego nešto i napisati kao npr. što te točno zanima....
|
|
| 27.07.2009. | |
|
Druga stepenica |
druga stepenica |
|
| 27.07.2009. | |
|
|
| evo donosim nova iskustva, slikao sam na krstitkama kod frenda, ajja nebu išlo to sa kompaktom ma koliko on bio dobar, ne stigne se sa njim uloviti trenutak - aparat je prespor u svakom pogledu, bez puno svjetla tj. na malo višem asu npr.600 i širokokutnoj predleči a bez blica jer slikam dijete slika je dosta zrnata, i na kraju slike se ne mogu bog zna kako obraditi u ACDSee programu koji imam (mislim da nije do programa sigurno bi bilo isto da imam i ps)
|
|
| 28.07.2009. | |
|
|
| Najbolji primjer razlike između kompakta i SLR-a.:)
|
|
| 28.07.2009. | |
|
|
kaj bi mi ti preporučil od dslr a da ima slične mogučnosti kao ovaj komplet koji imam sada |
|
| 29.07.2009. | |
|
|
evo ja nebi šutio ali ili sam na krivoj stranici ili me nitko ne doživljava zato što nemam bolju opremu |
|
| 29.07.2009. | |
|
|
| Nisi, nisi, samo su drugi jako šutljivi, srame se:) |
|
| 29.07.2009. | |
|
|