• POČETNA
  • VIJESTI
    • » događanja
  • FOTOSAJAM
  • ČLANCI
    • » enciklopedija
    • » foto savjeti
    • » fotopisi
    • » područja
    • » povijest
    • » vježbe
  • RECENZIJE
  • FORUM
  • GALERIJA
  • LINKOVI
  • Udruga
    • » marketing
    • » udruga
    • » kontakt

>Početna >Forum >Predstavljanje >Pozdrav od mene

Pozdrav od mene

Nova poruka

09.01.2009.
ivona
Spol: F
Ime: Ivona -
Articles: 0
Slike: 0
Poruka: 4

Hay svima!!

Ja sam Ivona. Jako volim fotografiju makar sam u tome jos zelena. Sliknem tu i tamo koju fotku, onak, samo rekreativno :)))

26.07.2009.
mbukal
Spol: M
Ime: Mladen Bukal
Poruka: 6
Pozdrav
totalni sam početnik i od opreme imam sony dsc-h10 sa "wide 07" i "tele 17" predlečama, 2 baterije (960 i 1100 mAs) i  ms pro duo kartice (2gb i 4gb) i kupio sam u algebri knjigu "digitalna fotografija i osnove obrade" pa učim na veliko i od ovog foruma očekujem pomoč u svakom trenutku i u svakom pogledu
27.07.2009.
Goran Katić
Ime: Goran Katić
Articles: 210
Slike: 404
Poruka: 271
Pozdrav i tebi:) Nadam se da nećeš samo šutiti, nego nešto i napisati kao npr. što te točno zanima....
27.07.2009.
mbukal
Druga stepenica

druga stepenica

imam dslr-like sony dsc-h10, ms pro duo 2 i 4 gb kartice, np-bg1 960 i 1100mAs baterije, wide 0758 i tele 1758 predleče, te torbu u kuju to sve stane da je lako mibilno a opet sve na jednom mjestu, slikam po doma i samo za sebe (familijarne slike i eventualno nešto sa puta), pitam za savjet iskusne majstore fotografije dali mi se isplati mijenjati taj komplet za neki pravi dslr i koji ako se isplati a i koliko bi to koštalo ili je ovo za moje navedene potrebe dovoljno,(zadovoljan sam sa kompletom u svakom pogledu ali ono ljudsko me tjera - možda treba više)?????

27.07.2009.
mbukal